اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس‌ من| شکایت علیه بانک سپه؛ سهامداران مهر اقتصاد خواستار ارزش‌گذاری منصفانه اموال شدند

جمعی از سهامداران حقیقی بانک مهر اقتصاد با طرح یک شکایت در محاکم قضائی خواستار ارزش‌گذاری دوباره و منصفانه اموال بانک شدند.

فارس‌ من| شکایت علیه بانک سپه؛ سهامداران مهر اقتصاد خواستار ارزش‌گذاری منصفانه اموال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس-حمیدرضاعسگری‌مزین؛ جمعی از سهام‌داران حقیقی بانک مهر اقتصاد با طرح شکایتی خواستار رسیدگی مجدد و الزام به ارزش‌گذاری منصفانه اموالشان شدند. در بخشی از لایحه‌ی آنها آمده است: «اینجانبان خواهان‌های این دعوی همگی سهامدار حقیقی بانک مهر اقتصاد هستیم. برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر ادغام این بانک در بانک سپه بدون ارزش‌گذاری منصفانه اموال و خلاف دستورالعمل ۳۱بندی مصوب سران قوا بوده است.»

این لایحه شکایت علیه دولت جمهوری اسلامی ایران، وزارت اقتصاد و امور دارایی، بانک مرکزی، بانک سپه، کانون کارشناسان رسمی دادگستری تهران و دیگر اطراف مرتبط با ماجرای ارزش‌گذاری بانک مهر اقتصاد تهیه و تدوین شده است. سهام‌داران هم‌چنین خواستار پرداخت کلیه حقوق قانونی و هزینه‌ها و خسارت‌های مرتبط با دادرسی پرونده در محاکم شده‌اند.

 

به گزارش فارس کمپین «ضرورت ارزش‌گذاری منصفانه مهر اقتصاد» در فارس‌من نیز تأسیس شده و تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار امضا بعنوان حمایت دارد. حامیان کمپین معتقدند دولت تشریفات لازم از جمله کسب رضایت سهامداران حقیقی و ارزش‌گذاری منصفانه و به‌روز اموال و دارایی‌ها را به‌درستی انجام نداده است. مسؤلین مختلفی از جمله رئیس‌کل بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و نمایندگان مجلس تاکنون قول پیگیری مطالبه را داده‌اند. 

 

فارس من هم‌چنان پیگیر مطالبه آنها است. اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول